torsdag, juli 19, 2007

en fotografisk sammanfattning, typ









1)Smog over LA. 2) Billy Banjo.
3) Another point of wiew, Walt heiling with a mickey-hard-on. 4) Chavez Ravine.
5) Jag, i skuggan med en kall. 6) Vattentornet i Laurie.
7) Uncle Bill. 8) Missouri Wildlife.
9) Kanske det roligaste namnet på en bar någonsin. 10) Vägledning?
11) The cup-tree. 12)Mid-western art.
13) Solnedgång över Lake of the Ozarks. 14) Inget man hittar hemma.
15) Solen stiger över Skandinavien. 16) Descending.
PS. Alla bildrättigheter tilhör mig. DS

6 kommentarer:

Anonym sa...

the spider picture turned out really good! I can't wait until my dad sees his picture on your blog. He'll love it!! I was looking through my pictures and I think I must have been drunk when I took a lot of them. They are really random... there are quite a few pictures of the table on the porch full of beer bottles and wine glasses. Why did I take picturs of that?

Daniel Storey sa...

It really did! But to be honest, I might have been drunk some of the time aswell, a lot of my pictures turned out really crappy. But come to think of it, we all had a drink in front of us, pretty much all the time :)

egoistiska egon sa...

fina foton! jag älskar trädet med skyltar.

Daniel Storey sa...

Tack, det värmer för en nybörjare! Jag gillar också skylt-trädet, men vattentornet är nog min favorit. Inte så mycket bilden kanske, men tornet i sig.

It´s all about me sa...

jag älskar ditt spindelfoto! Som du kanske vet älskar jag insekter och att ta sånna där bilder på dem.

Asbra namn också, den där Dicks Halfway Inn, hahaha.

Daniel Storey sa...

Ja just ja, du och insekter ringer en klocka. Delar inte riktigt din kärlek till djuren men på bild är de fina.

Namnet är genialiskt! Och du kan ju gissa hur mycket pengar stället gör på mat och dryck, jämfört med hur mycket de tjänar på t-shirtar och andra souvenirer :)