onsdag, juli 18, 2007

omställningar

Klockan visar dag, kroppen skriker natt.

Sov knappt någonting på planet, jetlagen sliter i alla mina nervtrådar.

Det är arton grader varmt ute. Hyfsatt måste man väl säga, med det är inte Kalifornien, det är inte Missouri. Huden knottrar sig demonstrativt.

Ringde för att beställa taxi och upptäckte att jag hade allvarliga problem med svenskan, när jag plötsligt blev tvingad att använda den igen.

Jag är, mot bättre vetande, hemma igen.

Nu ska jag sova nitton timmar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

I can't believe you didn't sleep much on the plane after waking up at 2 am yesterday. You're crazy:)Anyway, I hope you are enjoying some fresh air after filling your lungs with all that la pollution

egoistiska egon sa...

välkommen hem!

Daniel Storey sa...

maggie: But I've slept about twenty hours in a row since I got back home :) And I may be nuts, but I woke up and missed the smell of MB in the morning.

egon: Tack tack!