torsdag, april 26, 2007

det ena med det andra

Å ena sidan...

...så spelas just nu Million Stylez - Ms Fatty på morgonpasset i P3. Jag hatar den låten och mitt goda morgonhumör som nyss var så bra, ruttnar fortare än en död harr i solljus.

...så fick jag bara sova ungefär tre och en halv timme inatt på grund av olika larm.

...så kämpar ögonen inte bara mot sömnbrist utan dessutom mot pollen. Skiten är tillbaka och hindrar mig från att njuta av våren.

Å andra sidan...

...så har jag ju alltid min älskade dumburk till dator, fulltankad med i runda slängar tretusen störtsköna låtar. Återigen; Spoon - I Summon You Mumsfillibabba!

...så kan jag alltid gå ut en sväng och ta mig en tupplur på parkbänken ute på gården. Jag ska ju inte jobba igen förrän ikväll.

...så ska jag ge fan i att klaga på det underbara vädret. Jag har gott om clarityn etc. Det finns inget dåligt väder, bara öhh... Dåliga piller?

2 kommentarer:

It´s all about me sa...

jag hatar när folk i dethär landet alltid ska klaga på vädret! Det är för varmt, för mycket pollen, för kallt, för mkt snö...

Daniel Storey sa...

Hmm, fick jag en känga för att jag först klagade, eller fick jag beröm för att jag valde att till slut inte klaga?