lördag, maj 12, 2007

vändpunkter.

Mörker. En liten klump i bröstet. Det går nog snart över.

Det började för någon vecka sen. Jag satt och slöklickade från blogg till blogg. Klickade från rekomenderad länk till rekomenderad länk. Fortsatte så, via ett tiotal olika bloggar.

Det blir dags att klicka vidare från en av dessa slumpmässigt besökta bloggar. Den har fått ett bokmärke. Jag ögnar jag igenom länklistan. Då upptäcker jag, till min extremt stora förvåning, att där finns en länk till mig!?!

Jag har aldrig besökt bloggen förut. Aldrig sett en länk till den. Aldrig sett en kommentar från människan, allra minst på min egen blogg.

Stoltheten forsade över mig. Må hända en överdriven reaktion, men ingen bekräftelse värmer mer än den totalt oväntade.

Idag besökte jag återigen bloggen i fråga.

Länken var borta.

A blow. Solar plexus. Phmf!

Inga kommentarer: